Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Ενώ εσύ κοιμόσουν...


Παρασκευή 14 Μαϊου ...χθές

Ήμουν πτώμα...όταν έφυγα απ' το γραφείο-μια ώρα νωρίτερα- κι εφτασα σπίτι, το μόνο που έβλεπα μπροστά μου ήταν το κρεβάτι μου...τίποτ' άλλο!

Έπεσα να κοιμηθώ για 3 ωρίτσες, απενεργοποίησα κινητά και σταθερά και κατάφερα να απενεργοποιήθω επιτέλους και να πέσω για ύπνο...

Τελικά, αντι για τις οκτώ που έπρεπε να ξυπνήσω, ξύπνησα στις πέντε το ξημέρωμα ακούγοντας τη βροχή...


"Διάολε, σε ...θερινή νάρκη έπεσα; Άνοιξη κοιμήθηκα και ξύπνησα φθινόπωρο;" αναρωτήθηκα...

Κόιταξα το ρολόϊ και "κόλλησα", γιατί έβλεπα τους δείκτες να δείχουν πάλι πέντε , την ώρα που κοιμήθηκα...κατάφερα να συνέλθω, ν' ανοίξω κινητά και σταθερά και να δω τί έπαιξε ενώ εγώ παρίστανα την δηλητηριασμένη πριγκιπέσσα...

Αγχώθηκα...κάποια τηλέφωνα έπρεπε να είχαν απαντηθεί...μια αναπάντητη απο εναν φίλο μου θύμισε πως κατάφερα να χάσω τη συναυλία στο Gagarin με τους Electric Litany και τους Κόρρε Ύδρο...αυτό με στεναχώρησε...το περίμενα ενα μήνα τώρα...τέλος πάντων.

Μετά έμαθα πως τη Δευτέρα δεν έχουμε εκπομπή...στάση εργασίας απο την ΕΤΕΡ μέχρι τις 12.00 το μεσημέρι...μαζί σας παίδες και μεις!!!

Άκουγα τη βροχή να πέφτει και σκεφτόμουν τι ωραία που δένει με την παροιμία "στον καταραμένο τόπο Μάη μήνα βρέχει"....έτσι είναι, αλλά δεν το χω σκοπό να φύγω γι' αλλού. Είχα και στο παρελθόν την ευκαιρία και δεν το έκανα...θα μείνω εδώ...να δούμε πόσο θ' αντέξω.

Μέρες παράξενες, θαυμάσιες μέρες...μουσική και βροχή σε μια βαριά και βοερή Αθήνα, Σάββατο 15 Μαϊου...

Σκέφτομαι να βγω έξω ....θα δώ αργότερα.

Για την ώρα προσπαθώ να πείσω το "στιφάδο" μου πως δεν πρέπει να προσπαθεί να χώσει τη χαριτωμένη μουσούδα του στο πιάτο με τα μακαρόνια μου! :-) Φοβερό γατί...τώρα κοιμάται και γουργουρίζει μακάρια...αναρωτιέμαι αν αποτελεί τεκμήριο για την εφορία-ή μήπως για την... ευφορία;;;

Αυτά τα ολίγα για να μη χάνουμε την επαφή και όχι μόνο...

Θα επανέλθω...


Τεκμήριο...ευφορίας! :-) Κανελό-Στιφάδο εν δράσει....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου