Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

Gourmet εφιάλτες μ' ενα πιστόλι στο πιάτο...


Τελικά τα γενέθλια, όταν συνοδεύονται απο gourmet κουζίνα και κρασί ή θα με απογειώσουν ή θα με προσγειώσουν ανώμαλα με βαρύ στομάχι για ύπνο και μετά δεν θα μπορώ να σηκωθώ με τίποτα!
Άφησα λοιπόν το "ιερό μου καθήκον" και τα Θηρία Ενήμερα στα στιβαρά μπράτσα και την...ακονισμένη -με σμυριδόπετρα- γλώσσα του συντρόφου Τραπεζιώτη κι έκατσα σπίτι για να συνέλθω η γκουρμετζού!

Αλλά τι τα θες, το σήμερα όπως το χθές...κοιμήθηκα και είδα έναν εφιάλτη, άλλο πράγμα!

Έβλεπα, πως η Μέρκελ και ο Σόϊμπλε με μαστιγώναν αλύπητα, που τόλμησα, εν καιρώ οικονομικής κρίσης, να συμμετέχω σε φαγοπότια κι αντί να δίνω το μισθό μου στον ΓΑΠ, να τον ξοδεύω σε γενέθλια δώρα για τους φίλους μου, ενώ ο Σαρκοζί, λίγο πιο δίπλα, ζητούσε επίμονα να μάθει τη συνταγή του γκουρμέ μουσακά που έφαγα!

Εγω, ως γνήσια πατριώτισα, ούρλιαζα με περηφάνια "Jamais!" κι έτσι άρχισε να με χτυπάει κι αυτός με κάτι δωδεκάποντες γόβες της Κάρλας που είχε πάντα μαζί του για μια ώρα ανάγκης!

Τελικά κάποια στιγμή, μέσα στον πανικό, ξέφυγα κι άρχισα να τρέχω καταματωμένη απ' το ξύλο σ' εναν ημιφωτισμένο διάδρομο, ενώ ενα γνώριμο και περίεργα ανατριχιαστικό γέλιο είχε αρχίσει να γεμίζει το χώρο και να μου κόβει τα ήπατα!
Όταν, πλησιάζοντας στο βάθος του διαδρόμου, είδα εναν ψηλό απέθαντο να γελάει και να κουνάει-μ εκείνο τον... μοναδικό τρόπο- τον δεξί του ώμο, κατάλαβα οτι είχε έρθει το τέλος μου και τότε....

ΞΥΠΝΗΣΑ!!!!

Αφού γλίτωσα απ' ....του Χάρου τα δόντια, στην κυριολεξία, διάβασα πως συνεδρίασε σήμερα το Eurogroup/Ecofin-θα σας γελάσω- με μοναδικό του καημό την ελληνική οικονομία και τα χάλια της.

Όλοι οι Γιουρογκρουπιότες/Εκο-κοφινιώτες, δήλωσαν ευχαριστημένοι με τα μέτρα του σοσιαλιστή ΓΑΠ και αφού αντάλλαξαν φιλοφρονήσεις μεταξύ τους, κατέληξαν στο συμπέρασμα πως δεν χρειάζεται οικονομική στήριξη η Ελλάδα γιατί, εν πρώτοις ο,τι κάνει ο Γιώργος καλώς είναι καμωμένο και εν δευτέροις, δεν ζητά λεφτά η Ελλάδα απο κανένα, οπότε δεν υπάρχει και θέμα συζήτησης!

Καλού κακού όμως είπαν να ξαναβρεθούν 25-26 Μαρτίου να τα ξαναπούνε ενα χεράκι και να συνεχίσουν και κείνη την παρτίδα μπριτζ που άφησαν στη μέση γιατί είχαν κι άλλες δουλειές να κάνουν.

Μετά απο τη συνεδρίαση τα spread άρχισαν πάλι να διευρύνονται, ο ΓΑΠ αφήσε ανοικτό το ενδεχόμενο να προσφύγει η χώρα στο ΔΝΤ, ο Πεταλωτής διαπίστωσε αγουροξυπνημένος πως η κυβέρνηση βρίσκεται στη σωστή πορεία (;), ο Σαμαράς άκουσε ξανά για ΔΝΤ και πήρε ανάποδες, ενώ ο Παπακωνσταντίνου δήλωσε ικανοποιημένος απο τις αποφάσεις της παραπάνω συνεδρίασης, οι οποίες αποφάσεις είναι σαν τις...ξέρετε ποιές, ο κάθε σύνεδρος έχει κι απο μια.

"Ωστόσο", όπως τόνισε, "υπάρχουν μια σειρά από τεχνικά ζητήματα που πρέπει να διευκρινιστούν τις επόμενες μέρες ή εβδομάδες, όπως ποιες χώρες θα συμμετάσχουν στους διμερείς δανεισμούς, ποιοι θα είναι οι ακριβείς όροι (π.χ. επιτόκια, βάθος χρόνου) και ποιοι θα είναι οι μηχανισμοί ενεργοποίησης του μηχανισμού αυτού."

Ο κ. Παπακωνσταντίνου επανέλαβε ότι η Ελλάδα ζητά πολιτική και όχι οικονομική στήριξη, ενώ σε ερώτηση για το αν η χώρα μας θα μπορούσε να λάβει άμεσα βοήθεια σε περίπτωση που τη ζητούσε, απάντησε ότι «δεν ζητάς ποτέ κάτι, πριν να μάθεις τι θα σου δοθεί».

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Παπακωνσταντίνου, αυτό που θα ήθελε η ελληνική πλευρά είναι «να υπάρχει ένα γεμάτο πιστόλι πάνω στο τραπέζι και μακάρι να μη χρειαστεί να το χρησιμοποιήσουμε ποτέ. Αυτή τη στιγμή, όμως, δεν υπάρχει κανένα αίτημα από την πλευρά της Ελλάδας».

Μάλιστα!

Δεν ζητήσατε τίποτα κε Παπακωνσταντίνου μας, αλλά μήπως τα δώσατε όλα γιατί σας τα ζήτησαν πρώτοι αυτοί, λέω τώρα εγώ, και θα πάρετε, τις οίδε τι, μόλις έρθει η ώρα;

Όσο για το..πιστόλι, αυτό έχει σερβιριστεί ήδη στο τραπέζι και καλείται ο ελληνικός λαός να το γευτεί παίζοντας ρώσικη ρουλέτα. Κι επειδή το πιστόλι είναι εντελώς γεμάτο καταλαβαίνουμε πως δεν θα τη γλιτώσει κανείς, παρά μονάχα εκείνοι που γέμισαν το πιστόλι με σφαίρες και το σερβίρησαν στο τραπέζι.

Καλή χώνεψη!

4 σχόλια:

  1. θηρίο μου,για Ματίς μου φαίνεται η ωραία σου ζωγραφιά.ε;
    κατά τα άλλα: κατεβαίνοντας για να συναντήσω την πορεία απόψε στη Σταδίου, άκουσα κάποιον να λέει: ναι είναι η ΑΔΕΔΥ που διαδηλώνει με το ΠΑΜΕ!!!

    κα σκουγκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κα Σκούγκ, ειλικρινά δεν ξέρω ποιάς τεχνοτροπίας είναι η ζωγραφιά διότι είμαι κομματάκι άσχετη-δυστυχώς-απο τα εικαστικά.Μου αρέσουν, αλλα δεν αναγνωρίζω πολλά γι' αυτα.
    Και-επίσης- δυστυχώς δεν είναι δική μου, διότι δεν ζωγραφίζω παρά αφηρημένα και...παιδικά:-)

    Τώρα για την πορεία τί να πω...διάβασα κάτι χειρότερα τώρα το πρωί και το μόνο που έχω ν' απευθύνω σ' αυτούς που δεν βλέπουν πλέον πέρα απο τη μύτη τους, αλλά αλλοιθωρίζουν επιπλέον, είναι "Το νού σας ρεμάλια"!!!

    Αν ήμουν δε κάποια που έδωσε τη ζωή της στο παρελθόν για ένα καλύτερο αυριο, θα είχα αναστηθεί και θα χα δαγκώσει μερικά...αγύριστα κεφάλια...

    Με εννοείς φαντάζομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σε εννοώ απολύτως, γμτ %$@*^#!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος, να υποθέσω πάλι κα Σκούγκ(;)

    Δεν μου αρέσει και πολύ να καταφεύγω στις παροιμίες του χωριού μου, ορισμένες όμως περιγράφουν με τόση ακρίβεια κάποιες καταστάσεις που τελικά είναι αναπόφευκτο. Λένε λοιπόν:
    -"Ποιός σου βγαλε το μάτι σου;"
    - "Ο αδελφός μου"!
    -Εμ γι' αυτό είναι βαθιά βγαλημένο!!!" δηλαδή "βγαλμένο"....

    Αλλο σχόλιο ουκ έχω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή