Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

Όταν ο "σοσιαλισμός" παντρεύτηκε τη βαρβαρότητα...


Ωραία...και τι να γράψω δηλαδή; Θέλω, αλλά δε μου βγαίνει γραπτώς τίποτα!

Να γράψω:

Για το ΔΝΤ...; Δυστυχώς θα χουμε να λέμε πολλά στο μέλλον...

Για τον Τουρισμό της χώρας και τις.."τονοτικές ενέσεις" μήπως; "Κοντός ψαλμός αλληλούϊα¨"...

Για τους "μεν" και τους 'δε"; Άσε καλύτερα ..δεν...

Για την "αγάπη που 'γινε δίκοπο μαχαίρι", μήπως; "Οχι λάθη, πάντα λάθη", οπότε ασ' το να πάει στο καλό...

Θα ταξινομήσω τις σκέψεις μου και θα επανέλθω...για την ώρα χαζεύω το γλυκύτατο γατάκι που απέκτησα πρόσφατα-είναι απίστευτο τι βρίσκεις στα σκουπίδια σήμερα...

Προσπαθώ να το πείσω να κατέβει απ' τον ώμο μου-του αρέσει ν' ανέβαινει και να γουργουρίζει στο αυτί μου -αλλά δεν ψήνεται:-)

Δε μ' ενοχλεί...αλλά με χαλαρώνει τόσο πολύ, που δεν έχω όρεξη ούτε να σκεφτώ, ούτε να γράψω

Ηρεμιστικό διαρκείας με μερικές γρατζουνιές για παρενέργειες...

Ας δουλέψουμε γουργουρίζοντας λοιπόν...

(για φωτό θα περιμένετε λίγο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου