Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Ο Νεύτωνας, το μήλο και το κόκκινο πανί!


Την Παρασκευή του ΞεΔιαΝΤροπαιοφόρου αν η ανακοίνωση για την προσφυγή της χώρας στο ΔΝΤ ήταν το φέρετρο της κοινωνίας, για μένα προσωπικά κάποιος φρόντισε να μπουν και τα καρφιά μέχρι το απόγευμα.

(Φαντάζομαι το Θηρίο Α' να διαβάζει την ανάρτηση, να φτύνει τον κόρφο του και να μου χρεώνει το επίθετο "θανατολάγνα" για άλλη μια φορά:-)

Σήμερα το πρωί μέσα σ' ενα ταξί, με ψυχολογία σφουγγαρόπανου και τα δεκαεννιά χρόνια ενός δικού μου πολυαγαπημένου προσώπου να στέκονται μετέωρα εμπρός μου ανεμίζοντας ενα κόκκινο πανί, σκεφτόμουν...

Σκεφτόμουν διαρκώς διάφορα...ευτυχώς ο οδηγός σεβάστηκε τη διάθεσή μου και δεν ασχολήθηκε μαζί μου μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου.

Αυτό λοιπόν που θα γράψω εδω είναι ενα απ' τα πολλά που στριφογύριζαν στο μυαλό μου το πρωί. Μπορεί να σας φανεί βαρύγδουπο ή "φιλοσοφική" αρλούμπα...δεν ξέρω.

Έχω μπουχτίσει όμως απ' τα "γοητευτικά" ψέμματα που καταστρέφουν και θέλω μόνο αλήθεια, έστω κι αν αυτή χαριτωμένα ονομάζεται "ρομαντική"...δεν με νοιάζει, δεν έχω να χάσω τίποτα.

Λοιπόν αδέρφια...έχουμε το μυαλό μας, τις αξίες και τις ιδέες μας και το πολύ σημαντικό που φαίνεται να αγνοούμε σε μεγάλο βαθμό είναι πως έχουμε ο ένας τον άλλο!

Δεν γίνεται να μην μπορούμε να κάνουμε κάτι με αυτά, για όλα αυτά που συμβαίνουν!


"Κάθε δράση έχει μια αντίδραση" μαθαίναμε στη Φυσική...αν δεν κάνω λάθος είναι ο πρώτος νόμος του Νεύτωνα.



Και είμαι σίγουρη πως όταν το μήλο έπεσε στο κεφάλι του Νεύτωνα εκείνος το βούτηξε και το πέταξε εκνευρισμένος μακριά γιατί διέκοψε το συλλογισμό του! :-)

"Δράση και αντίδραση" σκέφτηκε...μετά του ήρθε η έμπνευση της βαρύτητας κλπ, κλπ:-)

Οπότε ας αφήσουμε στην άκρη την εσωστρέφεια και ο,τιδήποτε άλλο μας κρατάει μακριά...και το λεω αυτό εγώ μια ..."θανατολάγνα καταστροφολόγος" που θα λεγε κι ο σύντροφος Τραπ χαριτωμένα :-)

Πόλεμος είναι...και δεν πρέπει να επιτραπεί σε κανέναν απ αυτούς να πει "Veni,Vidi,Vici" ως άλλος Ιούλιος Καίσαρας!

Venceremos



4 σχόλια:

  1. πόσο δίκιο έχεις...
    κα σκουγκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κα Σκούγκ δεν ξέρω πόσο δίκιο έχω ή αν εχω...εκείνο που ξέρω είναι πως επειδή βαρέθηκα -όπως τοοοοοοοοόσος κοσμος-να ψάχνω το δίκιο μου και να μην το βρίσκω, κάτι πρέπει να γίνει...

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έχεις διαβάσει Αντιδρασεξ, ωρέ, και δεν μας το λες;
    Οι υπόλοιπες/οι δείτε εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπαλόνη μου, για να είμαι ειλικρινής, Αντιδρασέξ διάβασα μόλις προχτές πρώτη φορά, παραμονή των γενεθλίων σου και πέρασα το blog στις "συνδέσεις με Κάϊρο" που βλέπεις απο πάνω...γεγονός πως οι απόψεις ταυτίζονται:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή