Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

"Για σένα' νε μπορώ...."


Δηλαδή τώρα, αν-λέμε, αν- ο Καραμανλής πάρει τηλέφωνο τον Βουλγαράκη και του πεί,
"Γιώργο, πήγαινε να αυτομαστιγωθείς στην πλατεία Συντάγματος", αυτός θα πάει;

Μιλάμε για τρελλά βίτσια!

Α, και που 'σαι Γιώργο;

Έχω κάτι ιδέες πολύ προχωρημένες, για να εμπλουτίσεις το μενού και να γίνεις ακόμα πιο πειστικός και ελκυστικός στον Κωστάκη!

Ψήνεσαι;

Καημένη Αικατερίνη...πρέπει να έχεις ζήσει στιγμές ακαταμάχητης....βλακείας και το 'ριξες στο "Αγιορείτικο" για να ξεχαστείς...

Κατόπιν τούτου -και επειδή έχουμε και μουσική παιδεία- προτείνουμε στον κο Βουλγαράκη ένα άσμα κατάλληλο για να συνοδεύσει το...αυτομαστίγωμα:


"Για σένανε μπορώ να βγω να ζητιανέψω,
κάθε ντροπή ν' αντέξω για σένανε μπορώ
Για σένανε μπορώ να βγω γυμνή στους δρόμους,
αντίθετα στους νόμους και κάθε ιερό

Για σένανε μπορώ τις φλέβες μου να σκίσω,
το αίμα μου ν' αφήσω να τρέξει σα νερό
Για σένανε μπορώ πατρίδα να προδόσω,
Χριστέ ντρέπομαι τόσο και όμως το μπορώ

Για σένανε μπορώ φονιά να προσκυνήσω,
λεπρό να τον φιλήσω, για σένανε μπορώ
Για σένανε μπορώ στον Άδη να κατέβω
και σέρνοντας ν' ανέβω το πιο ψηλό βουνό

Για σένανε μπορώ στ' απόσπασμα να πάω
και να χαμογελάω σα να 'τανε γιορτή,
ν' αφήσω σα νερό το αίμα μου να τρέξει,
χωρίς να πω μια λέξη, ούτε όχι, ούτε γιατί

Για σένανε μπορώ τις φλέβες μου να σκίσω,
το αίμα μου ν' αφήσω να τρέξει σα νερό
Για σένανε μπορώ πατρίδα να προδόσω,
Χριστέ ντρέπομαι τόσο και όμως το μπορώ"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου