Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

"Πικρή, μικρή μου αγάπη" ......


"Αν μ' αγαπάς, φίλα σταυρό"-ναι,καλά-"έρωτά μου αγιάτρευτε", -ο,τι πεις-"με σκότωσε γιατί την αγαπούσα"-μήπως την απατούσες;-"και τί δεν κάνω"-οχι και πολλά πάντως-"ιστορία μου αμαρτία μου"-αργά το θυμήθηκες-"σώσε με, δως μου να πιώ το δηλητήριο"-μόνο αν μου υποσχεθείς πως θα πεθάνεις σπίτι σου-"κάτι μου κρύβεις"-τον κουμπάρο-"υπάρχω"-δεν υπάρχεις, αλλά μην το σκέφτεσαι"-"ήρθα κι απόψε στα σκαλοπάτια σου"-δεν πιστεύω να πάτησες τα σφουγγαρισμένα-"αν είναι η αγάπη αμαρτία"-το μοναστήρι να ν' καλά-"αλλοίμονο"-που είναι η φαλτσέτα;-"στο άδειο μου πακέτο"-κόψε τις τράκες-"θέλεις να πεθάνω;"-χμμμμμμ....ενδιαφέρον ακούγεται-"μόνο μια φορά"-μέχρι που σου γινε συνήθεια-"αγάπη που γινες δίκοπο μαχαίρι"-δεν μπορώ τα αίματα-"τρελλή κι αδέσποτη"-γουστάρωωωω-"δεν θα ξαναγαπήσω"-ψέμμαααααααα-"ο,τι αγαπάω εγω πεθαίνει"-ο ακατανόμαστος σε βάφτισε;-"την έδιωξα κι όμως την αγαπώ"-αναποφάσιστος ε;-"νιώσε με"-καθαρό υπονοούμενο-"τυφλές ελπίδες"-είναι να μην την πατήσεις-"προδοσία"σ' εσφαξα στο γόνατο-"λαβωματιά"-"στο γόνατο", που λέγαμε πριν-"αν πεθάνει μια αγάπη"-δεν ήρθε και το τέλος-"αδυναμία μου μεγάλη"-είμαι θύμα και μ' αρέσει-"το πάτωμα"-πάει το παρκέ-"αχάριστη"-ουδέν σχόλιον-"με τελείωσες"-ύπουλη-"όταν πίνει μια γυναίκα"-φταίει ενας μαντράχαλος-"πίνω και μεθώ"-ο μαντράχαλος που λέγαμε πριν-"πόσο λυπάμαι"-τότε γιατί έφυγες, μου λες;-"κλείσε τα μάτια σου"-μπα, που να φας τη γλώσσα σου!-"αγωνία"-ξερή-"Τώρα κλαίς, γιατί κλαίς;-...και γέλαγες εσύ,πάρτα!-"οι κυβερνήσεις πέφτουνε"-ο Μητσοτάκης μένει, άσχετο-"σαν με κοιτάς"-δράμα-"και θέλω να ρθω, να σ' αρπάξω απο την άλλη"-προβλέπω ξεκατίνιασμα-"κι εγω σ' αγαπώ"-γ#&@ώ το...-"Μάνα μου" άτιμε Οιδίποδα-"κάτω απ' το πουκάμισό μου"-φόρεσες φανέλα ;-"γιατί πολύ σ' αγάπησα"-..."ερωτευμένοι σχοζοφρενείς"-.!^*#+

Όπαααα!!!! Ως εδώ αδέρφια! Θα ξημερωθούμε!

Τίτλοι των τραγουδιών που μιλούν για τον έρωτα και υποθετικές πικρόχολες ατάκες - απαντήσεις, που στάζουν δηλητήριο!!!

Έτσι είναι ο έρωτας;

Θανατερός;
Πικρόχολος;
Φαρμακερός;
Όμορφος;
Τρέλλα;
Παράνοια;
Απαραίτητος;

Το οξύμωρο "πεθαίνω απο έρωτα" σας λέει κάτι;

Αυτά κι όσα προφτάσουμε, στην αυριανή εκπομπή, που θα είναι -εκτός απροόπτου- αφιερωμένη στον έρωτα.

Παρασκευή και 13, λοιπόν, απο τις 6 και όποιος αντέξει...

Όσοι δεν ανέξετε το "μαρτύριο", η εκπομπή θα μοιράζει δώρο ξυραφάκια για την διευκόλυνσή σας:-)



Σημείωση: Αν τυχόν τη Δευτέρα ΔΕΝ μας ακούσετε στις 6, στο Κόκκινο, να ανησυχήσετε γιατί:

α-Μας απέλυσαν!

β-Κάποιος ακροατής δεν άντεξε και μας δολοφόνησε!


γ-Χρησιμοποιήσαμε το ξυραφάκι!


Η θεά Αφροδίτη μαζί σας/μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου